• Amandus barnehage søker vernepleier/barnehagelærer

Amandus barnehage SA søker vernepleier/ barnehagelærer i 100 % vikariat fra 1.1.2024 til 31.6.2026. Det vil være mulighet for forlengelse av stilling. Vi søker vernepleier/ barnehagelærer helst med kompetanse og/eller erfaring fra arbeid med barn som trenger særlig tilrettelegging og oppfølging. Barne- og ungdomsarbeidere med erfaring innenfor spesial pedagogikk oppfordres også til å søke.

• Vi søker fagarbeider i Amandus Barnehage

Vi søker fagarbeider i barnehagen fra August!

• Foreldrebetaling

Her er det gode nyheter for Norges foreldre og barnehager!

• 5 gode tips til foreldre

5 tips til barnehageforeldre i den nye hverdagen vi opplever idag!:)

• Planleggingsdag

Det er 5 planleggingsdager i barnehagen. Da er det stengt i barnehagen for barna! Vi voksne planlegger, tilrettelegger og evaluerer arbeidet vårt. Noen ganger er vi også på kurs for å utvide kompetansene våre.

• Sjørøverfest

I Juni hvert år er det sjørøverfest i barnehagen! Da kan barna kle seg ut som en sjørøver. Kanskje en og annen stor sjørøver kommer innom på tokt.

• Sommerferie

Barnehagen har stengt uke 28,29,30 og 31!