• Amandus barnehage søker vernepleier/barnehagelærer

Amandus barnehage SA søker vernepleier/ barnehagelærer i 100 % vikariat fra 1.1.2024 til 31.6.2026. Det vil være mulighet for forlengelse av stilling. Vi søker vernepleier/ barnehagelærer helst med kompetanse og/eller erfaring fra arbeid med barn som trenger særlig tilrettelegging og oppfølging. Barne- og ungdomsarbeidere med erfaring innenfor spesial pedagogikk oppfordres også til å søke.

29.11.2023 17.09
  • Vi søker fagarbeider i Amandus Barnehage

Vi søker fagarbeider i barnehagen fra August!

19.06.2023 16.49
  • Foreldrebetaling

Her er det gode nyheter for Norges foreldre og barnehager!

18.03.2020 19.20
  • 5 gode tips til foreldre

5 tips til barnehageforeldre i den nye hverdagen vi opplever idag!:)

18.03.2020 19.18
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

BARN KAN MER OG FÅR TIL MER ENN HVA VI TROR. DET ER VI VOKSNE SOM MÅ TA OSS TID TIL Å LYTTE OG LAR DEM FÅ MULGIHETER

Alle barn er født med iboende ressurser, med mulighet for lek, erfaring, utforsking, samarbeid og læring. Vi henter inspirasjon fra Reggio Emilia filosofi, hvor grunntanken bygger på humanistisk psykologi, og et positivt menneskesyn, hvor man ser hver enkelt barn som unikt og med iboende ressurser. Grunntanken i filosofien handler om alles rett til å være delaktige i sitt eget liv, i et demokrati, der hver enkelt menneskes iboende ressurser blir sett på som er ressurs for seg selv, andre og samfunnet.

Laster..